مدیرعامل نساجی: رفتار مسئولان استان با باشگاه نساجی مهربانانه نیست/ عده‌ای منتظر باخت ما هستند

مدیرعامل نساجی: رفتار مسئولان استان با باشگاه نساجی مهربانانه نیست/ عده‌ای منتظر باخت ما هستند

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: ما در ورزشگاه وطنی در استانی که این همه مدیر، وزیر و وکیل دارد، تنها هستیم و حدادیان به‌تنهایی در حال پیشبرد امور است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران بعد از پیروزی مقابل فولاد خوزستان ضمن تبریک این برد به هواداران، بازیکنان، کادر فنی، مالکیت، هیات مدیره و همه آنهایی که قلب‌شان به عشق نساجی می‌تپد، اظهار داشت: خوشحالیم که علاوه بر کسب این سه امتیاز، رقبای ما نیز ناکام ماندند و ما امیدوارانه‌تر در ادامه برای حفظ و بقای نساجی می‌جنگیم.

وی با بیان اینکه از انتخاب ساکت الهامی به‌عنوان سرمربی نساجی رضایت داریم، افزود: از زمان حضور الهامی موفق شدیم در ۶ بازی، ۱۲ امتیاز کسب کنیم و این نتیجه قابل قبولی است.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران خاطرنشان کرد: متاسفانه با امتیازات زیادی که در نیم‌فصل از دست دادیم، همچنان در وضعیت مطلوبی قرار نداریم، هر چند تیم ما به خودباوری خوبی رسیده است و باید تلاش کنیم در ۷ بازی باقی‌مانده نیز امتیازات لازم را به‌دست آوریم. طبق قولی که به هواداران دادیم، تمام هم و غم مدیریت، مالکیت، هیات مدیره و کادر فنی این است که تیم نساجی از این وضعیت رها شود.

سیف‌الله‌پور با اعلام اینکه در فصل نقل و انتقالات زمستانی با توجه به کمبود و سخت بودن جذب بازیکن، توانستیم بازیکنان مورد دلخواه کادر فنی و باکیفیتی را جذب کنیم، تصریح کرد: با حضور الهامی و کادر فنی جدید، تیم به یک همدلی واحدی رسید و چه بازیکنانی که در داخل زمین هستند و چه بازیکنان نیمکت‌نشین دل‌شان برای موفقیت تیم می‌تپد و همین مسئله رمز موفقیت ماست.

وی با عنوان اینکه با پیروزی مقابل فولاد که یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین تیم‌های لیگ برتر است، کار بسیار سخت و بزرگی بود، اضافه کرد: همه از سطح و کیفیت کاری جواد نکونام مطلع‌اند و چه در لیگ و چه در آسیا، نمایش خوبی این تیم داشته است.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با اشاره به اینکه به‌دلیل بازی‌های تیم ملی، یک ماه باید استراحت بپردازیم، گفت: تیم ما در نوار پیروزی قرار دارد و تیمی که اینچنین انگیزه برای بردن دارد هیچ‌وقت دلش نمی‌خواهد که یک ماه در خلال بازی‌هایش وقفه بیفتد اما به هر حال به احترام تیم ملی باید این شرایط را درک کنیم.

سیف‌الله‌پور ادامه داد: قصد داشتیم در این تعطیلات یک‌ماهه به اردوی ترکیه برویم اما متاسفانه به‌دلیل مشکل خروج چند بازیکن، این امکان میسر نشد و ان شاالله قرار است اردوی خود را در داخل کشور پیگیری کنیم. البته قصد داشتیم در مازندران این اتفاق بیفتد اما متاسفانه زمین تمرین مناسبی را هنوز پیدا نکردیم.

اخبار مرتبط

تیم نساجی مازندران در سرعین اردو زد

منصوری به نساجی پیوست

با خرید جدید سپاهان آشنا شوید ؛ ستاره نساجی !

0 نظر

ارسال نظر

capcha